2017. május 16., kedd

CSICSÓKÁS KÁPOSZTÁS CUKKINITÉSZTA

Kedvencek kedvence mióta az eszemet tudom, bár abban nem vagyok biztos, hogy ifjú gyermekkoromban tudtam e az eszemről 😉, tehát lehet a káposzta nem is csúszott igazán. Na, mindegy, úgy rémlik, hogy a káposztás cvekedli mindig is életünk része volt, akár megettem, akár nem.  Végleges magasságomat elérvén egész biztos, hogy már kedveltem, hisz ősi szakácskönyvem (füzetkém...papírcetlijeim) kiemelt tagja volt. Kezdő AIP-ozóként majd paleózóként  gondolkoztam , hogy a káposztás tészta, amiben ugye jóval több a káposzta, mint a tészta 😉 vajon be tudom e szorítani. Természetesen nem fér bele. De megoldható 😋.
Vagy rendel a Zasszony a neten úgymond kényelmi terméket, azaz mindenféle lisztkeveréket, amiből remek tészta készíthető...sajna, hozzánk egyetlen internetes cég sem szállít, csak a szafis cuccok tették be a lábukat egy német cég által, dupla áron,  a vegán liszteket is mint paleóst árulják (németül nem tudó, figyelmetlen asszonykák meg is veszik a nokedli vagy a pizzatésztát, aztán csodálkoznak kiszállításkor, hogy egyik dologra fitt, a másikra meg free van írva). De volt olyan cég is, ahol rákérdeztem, hogy szállítanak e, természetesen volt a válasz, aztán a rendelés leadása és fizetés után jöttek rá, hogy hát mégse mert az plusz pénz, papírmunka, vám, DHL költség és még mit tudom én mivel jár. ÉS a hölgy képes volt saját kezébe venni a rendelést, a csomagot és elballagott a postára és személyesen feladta nekem. Még egyszer köszönöm szépen Judit a paleoléttől 😍.
Avagy....
a spagettiként már szuperül bevált cukkini nyer megint, bár tökből is biztos guszta tésztaság gyártható. Esetleg répából. Ez is ki lesz próbálva.
AIP követőknek a bors nagyon jó helyettesítője a csombor. A még élethűbb élményért pedig meg lehet hámozni a cukkinit és akkor szép fehér lesz a "tészta". A csicsókát a káposztával aprítottam és pirítottam, a borsikafüvet az utolsó 10 percben tettem hozzá. Rég ettem ilyen jót. Bár ez így nem igaz, szinte mindig nagyon jót eszem, tegnap előtt aranydurbincs http://cincerfrakk.blogspot.ch/2017/05/dorade-avagy-aranydurbincs.html volt kurkumás zöldséggel, azelőtt fokhagymás zeller http://cincerfrakk.blogspot.ch/2017/05/fokhagymas-zeller.html . A tegnapi nap kicsit más volt, nem volt kedvem főzni, így kivettem egy negyed kiló szalonnát és egy negyed kiló áfonyával elrágcsálgattam mikor arra jártam.

Jóétvágyat és kellemes délutánt mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése