2017. november 15., szerda

TÚRÓTORTA

Holnap csajok árasztják el a házat, bár már inkább csak csordogálásnál tartunk, egyikük inkább dolgozik 😉, másikukat meg elkapta az influenza és a telefondoktorkodásom lehet nem hoz neki holnapig gyógyulást. A gyűlés tárgya: Aviva torna, az alapkurzus mozgássorának elsajátítása. Ha minden igaz a neten, ez a torna a medence izmait dolgoztatja meg és a vérkeringést serkenti ezen a tájon, ami által jaj de jó lesz nekünk. Szabályozni lehet a segítségével a menstruáció hosszát, rendszeressé tenni, preklimax tüneteit megszünteti, ajánlott ha terhes akarsz lenni vagy épp ha nem, gáttornának és még sorolhatnánk. Szóval holnap minden kiderül. Mivel az alapkurzus 4 órás, így az ebéd is részét képezi. Az oktató jógás, ebből én leszűrtem, hogy vegetariánus is 😀, tornatársam is vega, ezért a holnapi ebéd zöldséges lesz. Nem tudom "ovo"-s e az oktató így sütiből is kétfélét csináltam. Egyik földimandula lisztes kókuszgolyószerűség, a másik a túrótorta.
Anita (https://tucsokbogar.blogspot.ch/) konyhájában sok elkészítésre érdemes recept van, akár követ diétát valaki, akár nem. 
A torta receptjén változtattam egy kicsit, ami a követkető lett.

300 gramm totut készítettem, tojásfehérjeporból ( 20 fehérjének valóból több mint 400 gramm lett enyhén kinyomkodva), amit késes aprítóban 200ml kókusztejszínnel krémessé daráltam, 2 ek mézzel és ízlés szerinti mennyiségű (kb 30 gramm volt) glicinnel édesítettem (aki fogyaszthat cukorpótlót, annak mehet eritrit vagy xilit is), hozzákevertem 2 tojást, 75 ml olvaszott kókuszzsírt, fél citrom reszelt héját és levét.


160 fokon, előmelegített sütőben, alul-felül sütéssel 55 perc alatt készre sütöttem. hagytam kihűlni. 
Gyümölcsökkel fogyasztható vagy némi turmixolt gyümölcsöt kicsit összeforralva, forró lekvárként ráönteni. Az időt tekintve, így november elején, mikor már az első hó is lehullott, a friss gyümölcs talán kevésbé megfelelő választás, így fagyasztott szószosítása lesz (vagy csak natúr süti). szerintem az édesítés ellenére meg fogom kóstolni 😉.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése