2017. november 23., csütörtök

KÓKUSZGOLYÓ

Sok oldalon találtam kókuszgolyó recepteket de valahogy mindegyikhez hiányzott valami az elkészítéséhez. Ezért inkább csak szétnéztem a hűtőben és a kamrában és összegyúrtam amit találtam.
Még épp volt 60 grammnyi tojásfehérje porom, abból csináltam totut, lecsepegtetés után 275 gramm volt. Ehhez jött 50 gramm méz (AIP-ba és WP 3.szinten nem fér bele), 2 ek vaníliaesszencia (szintén kihagyandó az előbbi étrendeknél), 1 rúd vanília kikaparva,  2 ek kókusztejpor, 1 ek finomítatlan kókuszzsír, 1 ek kókuszpüré, 100 gramm kókuszreszelék
Egynemű masszává gyúrtam, majd kis golyókat gyúrtam belőle és kókuszreszelékben meghempergettem.
kb. 40 golyó lett belőle, tehát darabonként alig több mint 1 gramm méz van benne.


Hűtőben érdemes tárolni vagy különben írhatnám, hogy megpuhul de arra sincs ideje, olyan gyorsan elfogy 😉😋.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése