2018. január 17., szerda

HORGOLÁS

Legújabb szenvedélyem. Karácsony előtt kitaláltam, hogy márpedig én megtanulok horgolni. Is. 
Gyerekkoromban keresztanyám és Anyu megtanítottak kötni alapszinten. Érdekes erőfeszítés volt, ugyanis balkezességem révén gondolták, hogy fordítva oktatnak. Eredmény: ők megtanultak balkezesként kötni... én nem. Ez volt idáig az egyetlen tevékenység, amit úgy csináltam, mint a jobbkezesek. 
Szóval, horgolni tanulok. El is döntöttem, hogy horgolok egy valamit. Lelkesedésemnek nem szabott határt, hogy gőzöm sincs a horgolás mibenlétéről. Először is jelentkeztem fb-os csopikban, majd a youtube-on elkezdtem nézni a horgolóiskola (https://www.youtube.com/watch?v=ZjvdxouAugc )  videóit és mellé kéz a kézben, vagyis horgolótű és talált 1000 éves fonal a kézben, leutánozni. Készült kis hópehely és virág alakú poháralátét.






















Felbátorodva, milyen ügyes vagyok, kitaláltam Anyunak karácsonyi ajándékba egy nyakmelegítőt ( amiből már volt neki egy általam kötött de most otthon felejtette, így fázott a gigája). Ahhoz képest, hogy nem sok ötletem és tudásom volt, elég jól sikerült szerintem. 


Készült még egy nagyikockás párnahuzat és elindult szintén ebből a fonalból egy kendő is. Nem a legjobb választás a fonal színe de kezdőként elnézem magamnak 😀 . 


Aztán két ünnep között eljött hozzánk egy baráti házaspár, ahol az asszonyka profi horgoló, kaptam tőle sok szép fonalat és valamennyi tudást is sikerült a fejembe vernie. Elkezdtünk gyorsan egy virágokból horgolt szilveszteri öltözetet is nekem de annak csak jó vigyorgások lett a vége, a férfiak örömmel konstatálták, hogy rengeteg söralátétet csináltunk, hogy bárhol és bármennyi üveget lerakhassanak 😂.


Egyenlőre nagy a lelkesedés, majd még jelentkezem. Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése